Světla pro automatické denní svícení s LED, homologace,SJ-292A /TYP2 Zobrazit větší

Světla pro automatické denní svícení s LED, homologace,SJ-292A /TYP2

CAR- sj-292enA

Nové

Špičková LED homologovaná světla pro denní svícení s funkcí pozičních světel.
Tyto světla se při zapnutí potkávacích světel nevypnou,

Více informací

35 ks

skladem

2 188 Kč

Více informací

Špičková LED homologovaná světla pro denní svícení s funkcí pozičních světel.
Tyto světla se při zapnutí potkávacích světel nevypnou, ale pouze sníží jas a dále fungují jako poziční světla.
Světla jsou složena ze 7-mi 1W LED modulů.
Rozměry světel : průměr 75mm, hloubka 24,86mm.
Světla se nedají rozebrat na jednotlivé moduly Světla je vybavena elektronikou, která zajistí automatické rozsvícení po zapnutí zapalování a snížení jasu při zapnutí potkávacích světel vozidla.
Homologace dle EHK/OSN č.
48 pod číslem E4 - 16712 .
- spotřeba 2 x 7 W - napájecí napětí 12 V - v každém modulu 1W LED dioda - životnost po celou dobu provozu vozidla - robustní vodotěsné provedení - velice efektní bílé světlo s teplotou 6000K (jako xenony) - světla mají vestavěný modul automatického svícení Použití světel pro denní svícení V souvislosti s novými legislativními podmínkami upravujícími provoz motorových vozidel a nařizujícími celodenní svícení je velice aktuální náhradní osvětlení vozidel určené výhradně pro osvětlení ve dne za nesnížené viditelnosti.
Provedení a umístění světel pro denní svícení je dáno homologačním předpisem EHK/OSN č.
48, který předepisuje vyhláška č.
341/2002 Sb.
a jejich používání se řídí zákonem č.
361/2000 Sb.
o provozu na pozemních komunikacích pozměněným zákonem č.
411/2005 Sb.
Světla pro denní svícení se vyznačují silně rozptýleným tokem světla, který netvoří kužel jako u běžných reflektorů.
Rozptýlené světlo svým charakterem neoslňuje protijedoucí řidiče ani neosvětluje vozovku, ale v dostatečné míře zajišuje zásadní podmínku bezpečného provozu "být viděn".
Hlavním přínosem těchto přídavných světel je úspora energie, nebo při jejich používání nesvítí obrysová, potkávací ani koncová světla vozidla.
Úsporu přinese také prodloužení životnosti žárovek či výbojek, kterou pocítí především řidiči vozidel s xenonovými světlomety, jejichž výbojky mají sice delší životnost než běžné žárovky, ale jejich výměna je výrazně nákladnější.
Montáž světel pro denní svícení není přestavbou vozidla ani změnou technických údajů, a proto jejich umístění na vozidlo nepodléhá žádnému dodatečnému schvalování ani zápisu.
Základní pravidla pro dodatečnou montáž světel pro denní svícení: - na jedno vozidlo se montují dva kusy (jeden pár) světel - umísují se ve vodorovné rovině ve výšce od 250 mm do 1500 mm na přední část vozidla - vzdálenost světel od bočního obrysu je max.
400 mm a vzájemně mezi světly min.
600 mm (u vozidel s šířkou menší než 1300 mm je povolena vzájemná vzdálenost 400 mm) - světla se musí rozsvítit automaticky po zapnutí zapalování (nastartování motoru) a zhasnou po jeho vypnutí - při rozsvícení obrysových světel musí světla pro denní svícení automaticky zhasnout Pozor! Použití těchto světel s integrovanými pozičními světly dle homologačního předpisu EHK OSN č.
48 na vozidlech je možné pouze jako náhrada za původní samostatná poziční (obrysová) světla, která musí být trvale odpojena (nestačí pouze vyjmout zdroj).
Není možné použít u vozidel, která mají poziční (obrysová) světla integrována v hlavních světlometech.

Recenze

Žádný názor zákazník pro tuto chvíli.

Napsat recenzi

Světla pro automatické denní svícení s LED, homologace,SJ-292A /TYP2

Světla pro automatické denní svícení s LED, homologace,SJ-292A /TYP2

Špičková LED homologovaná světla pro denní svícení s funkcí pozičních světel.
Tyto světla se při zapnutí potkávacích světel nevypnou,